Jesteś tutaj: xeromania.pl » Telefony i Telekomunikacja » Cetrale telefoniczne » Centrale telefoniczne cyfrowe » Panasonic KX-NCP500NE - Jednostka Główna

Panasonic KX-NCP500NE - Jednostka Główna

Panasonic
Dostępność: Dostępny 1 - 3 dni

Platforma Komunikacji sieciowej Panasonic KX-NCP500NE to efektywne kosztowo rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw .
Szerokie możliwości komunikacji telefonicznej dla biznesu poprzez lokalną sieć IP oraz sieć szerokopasmową
Umożliwia firmom implementację Kompleksowej Komunikacji (ang. Unified Communication) Dostarcza bogate funkcyjnie rozwiązanie telefonii przenośnej
Zwiększa wydajność użytkowników a tym samym produktywność firmy
Zmniejsza koszty i poziom skomplikowania

Najważniejsze cechy

  • Liczba użytkowników    4 ~ 60
  • Terminale
  • Telefony IP (systemowe)    40
  • Cyfrowe tel. systemowe    20
  • Telefony SIP        32
  • Telefony analogowe    20
  • Telefony DECT        64
  • LM VoIP
  • LM SIP/H323        8
  • LM tradycyjne
  • PRI ISDN        2 (30 x 2 = 60)
  • BRI ISDN        6 (2 x 6 = 12)
  • Analogowe        12
  • Poczta Głosowa (ESVM)    125 wiadomości (64 OGM). 120 Minut
  • Communication Assistant Basic    128 (5 bezpłatnych licencji w standardzie).
  • Communication Assistant Pro    128
Współpracuje z :Telefonami IP (systemowymi oraz SIP)Telefonami systemowymi cyfrowymi i analogowymiSieciami cyfrowymi (ISDN), analogowymi (PSTN) oraz sieciami IPZintegrowanymi aplikacjamiAplikacjami zewnętrznymiŁatwa kontrola wszelkich cech i funkcji systemu:Dane Klienta oraz klucze aktywacyjne na karcie SDPołączenia ze wszystkimi terminalami i aplikacjamiWbudowana uproszczona Poczta GłosowaWiadomości GłosoweAutomatyczny OperatorMuzyka na zawieszeniuPrzywołanie zewnętrzneSystem przystosowany do instalacji w standardowej sieci IT użytkownika ( w tym w standardowej szafie 19")Bogate wsparcie w postaci zestawu aplikacji PC:Aplikacja Communication Assistant BasicAplikacja Communication Assistant ProAplikacja Communication Assistant SupervisorModuł Asystenta Poczty GłosowejTelefon Programowy (IP Softphone) dla aplikacji Communication AssistantKonsola Operatora na PCWbudowana funkcjonalność Centrum Obsługi Klienta (Call Centre):Inteligentna dystrybucja połączeńBogate funkcje dla pra...
Czytaj całość »

Ostatnio przeglądane przez Ciebie produkty:

Niniejsza oferta oraz publikowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu prawa, zawarte dane mają charakter tylko informacyjny, bez żadnej odpowiedzialności. TELMAR zastrzega sobie możliwość zmian bez uprzedniego powiadomienia. Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy i dane techniczne (pochodzące ze stron producentów) są kompletne i nie zawierają błędów, które jednak nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy o kontakt z naszą infolinią.