Panasonic KX-NCP500XNE - Jednostka Główna

Dostawa: » Sprawdź koszt dostawy
Dostępność: Dostępny 1 - 3 dni
Platforma Komunikacji sieciowej Panasonic KX-NCP500NE to efektywne kosztowo rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw .
Szerokie możliwości komunikacji telefonicznej dla biznesu poprzez lokalną sieć IP oraz sieć szerokopasmową
Umożliwia firmom implementację Kompleksowej Komunikacji (ang. Unified Communication) Dostarcza bogate funkcyjnie rozwiązanie telefonii przenośnej
Zwiększa wydajność użytkowników a tym samym produktywność firmy
Zmniejsza koszty i poziom skomplikowania
Najważniejsze cechy
- Liczba użytkowników 4 ~ 60
- Terminale
- Telefony IP (systemowe) 40
- Cyfrowe tel. systemowe 20
- Telefony SIP 32
- Telefony analogowe 20
- Telefony DECT 64
- LM VoIP
- LM SIP/H323 8
- LM tradycyjne
- PRI ISDN 2 (30 x 2 = 60)
- BRI ISDN 6 (2 x 6 = 12)
- Analogowe 12
- Poczta Głosowa (ESVM) 125 wiadomości (64 OGM). 120 Minut
- Communication Assistant Basic 128 (5 bezpłatnych licencji w standardzie).
- Communication Assistant Pro 128
Panasonic KX-NCP500XNE posiada w swojej konfiguracji:
- 2 łącza ISDN 2B+D
- 4 porty DHLC ( 4 analogowe + 8 cyfrowych )
Współpracuje z :Telefonami IP (systemowymi oraz SIP)Telefonami systemowymi cyfrowymi i analogowymiSieciami cyfrowymi (ISDN), analogowymi (PSTN) oraz sieciami IPZintegrowanymi aplikacjamiAplikacjami zewnętrznymiŁatwa kontrola wszelkich cech i funkcji systemu:Dane Klienta oraz klucze aktywacyjne na karcie SDPołączenia ze wszystkimi terminalami i aplikacjamiWbudowana uproszczona Poczta GłosowaWiadomości GłosoweAutomatyczny OperatorMuzyka na zawieszeniuPrzywołanie zewnętrzneSystem przystosowany do instalacji w standardowej sieci IT użytkownika ( w tym w standardowej szafie 19")Bogate wsparcie w postaci zestawu aplikacji PC:Aplikacja Communication Assistant BasicAplikacja Communication Assistant ProAplikacja Communication Assistant SupervisorModuł Asystenta Poczty GłosowejTelefon Programowy (IP Softphone) dla aplikacji Communication AssistantKonsola Operatora na PCWbudowana funkcjonalność Centrum Obsługi Klienta (Call Centre):Inteligentna dystrybucja połączeńBogate funkcje dla pra...
Czytaj całość »
Ostatnio przeglądane przez Ciebie produkty:
Niniejsza oferta oraz publikowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu prawa, zawarte dane mają charakter tylko informacyjny, bez żadnej odpowiedzialności.
TELMAR zastrzega sobie możliwość zmian bez uprzedniego powiadomienia.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy i dane techniczne (pochodzące ze stron producentów) są kompletne
i nie zawierają błędów, które jednak nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy
o kontakt z naszą infolinią.